Targowisko równości

Zastanawialiście się kiedyś jak wielki wpływ ma na nas wszystko to, co dzieje się dookoła naszego biznesu (niekoniecznie w bezpośrednim jego sąsiedztwie)?

Czy nieustanna pogoń za byciem najlepszym i jedynym w swoim rodzaju faktycznie spycha nas na ścieżkę innowacyjności i kreatywnego spojrzenia?

Otóż, pewnie wielu z Was zatrzymuje się czasem na przystanku zwanym imprezą branżową. Odkrywa tam,że jego wyrafinowana i finezyjna fantazja materiałowo-produktowa jest jednak jedną z wielu pospolitych i tak zupełnie zwyczajnych.

Postanowiliśmy wykorzystać targowy wrzesień do osobistego sprawdzenia i przeanalizowania materiałów, którymi firmy tak chętnie się dzielą ze swoimi kontrahentami, klientami, czy zupełnie obojętnymi przechodniami. Doszliśmy do wniosku, że najczęściej odpowiedzialne za zupełny brak polotu są stwierdzenia, takie jak „jeżeli coś się sprawdza to po co to zmieniać”, czy np. „skoro w mojej branży tak się robi, to i ja tak będę robić”.

Trafne, dosadne, ale zdecydowanie przesadzone (nie w tym kierunku, w którym należy).

I jak to się ma do tego, że z każdej strony atakują nas nowości i innowacyjne rozwiązania, otrzymujemy informacje, że najważniejszy jest rozwój i samodoskonalenie,a konkurencja to nasz chleb powszedni.

Warto więc chwilę poświęcić, aby zastanowić się czy nasze dotychczasowe projekty i materiały mogły być wykonane w inny sposób. Targi są świetnym miejscem,aby sprawdzić, czy jesteśmy w czołówce najlepszych i jak daleko za nami jest reszta peletonu. Jest to moment, w którym nowości stają się już ogólnie używanymi, a my wiemy jak daleko trzeba odskoczyć, aby nasze kolejne realizacje mogły być znów zaskakujące. Dzięki temu nasze starania będą miały odzwierciedlenie w przeliczalnym efekcie jakim jest zainteresowanie klientów i kontrahentów.

Akurat naszej pracy przyświeca motto, że należy się piąć w stronę najlepszych, a nie być niezauważalnym pośród tłumu nam podobnych. Proponujemy korzystać z niego każdego dnia. A jak nie wiecie w jaki sposób przekuć to w realny efekt, z chęcią doradzimy.

Reklamy